ΕΡΩΤΑΣ.....

Στέκομαι στο κατώφλι του Σήμερα
ως ένας επισκέπτης του Χθες.
Το βλέμμα μου απλώνεται,βυθίζεται,
μέσα στον αέναο χορό των αισθήσεων.
Σε χορό μεθυστικό.
Πλανεύει ο χορός τον νου.
Τον μεθά με το κρασί του Διόνυσου.
Χάνεται.
Και τότε...........
Ξυπνά ο Πόθος.
Σπρώχνει,ανοίγει πόρτες βαριές,
χιλιομανταλωμένες στον χρόνο.
Μάταια αντιστέκονται στην ορμή του.
Στην ορμή του!
Να κατακτήσει.......
Να κατακτηθεί.
Το κορμί μου πάλλεται,σείεται.
Λάβα καυτή που ξεχύνεται.
Λάβα που βγαίνει από τα έγκατα της γης.
Το κορμί μου.......γη
Γη που αφήνεται και ζητά να ενωθεί.
Γη που καλεί τον Αρχαίο Έρωτα να 'ρθει.
Να 'ρθει.
Να ενωθεί.
Γη που καλεί τον Ουρανό να κατεβεί.
Να την αγκαλιάσει
Να την τυλίξει
Να ενωθούν με Έρωτα αρχέγονο και συνάμα Ιερό.

Γη και Ουρανός
Το πρώτο ζευγάρι
Η πρώτη ένωση.
Στέκομαι και σε καλώ
Μα ........ακούω μόνο το κενό.
Η φωνή κρύφτηκε μέσα στη σιωπή.
Οι ανάσες δεν γίναν λέξεις
Δεν γίναν μουσική
Χάθηκαν σε διαδρόμους ανήλιαγους,σκοτεινούς.
Υποχώρησαν μπροστά σε χείλη σφραγισμένα.
Μα.........δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.
Στέκομαι και σε καλώ.
Κάλεσμα σιωπηλό.
Σιωπηλός κι ο ερχομός.
Μια ανάσα.........
Σιωπηλή διείσδυση του αέρα.
Μια ανάσα
Μια ένωση.
Ένας Έρωτας που γεννά.
Γεννά αισθήσεις
Γεννά λέξεις.
Λέξεις όπως Ζωή.
Όπως Έρωτας.
Έρωτας είναι η Ζωή.
Στέκομαι και σε κοιτώ.
Ζωντανό το κορμί μου, πάλλεται στην μουσική σου.
Ως άλλος Οδυσσέας μαγεύεται,
από το γλυκό τραγούδι των Σειρήνων
Αφήνεται να τον παρασύρουν
με τον λάγνο τους χορό,
στον αέναο χορό των αισθήσεων.
Μια ανάσα...........
Μια ανάσα Έρωτας διεισδύει,
μαλακά,γλυκά,ευγενικά,στα κύτταρά μου
και ενώνεται.
Το πρώτο ζευγάρι
Η πρώτη ένωση
Η πρώτη γέννα
Τον Έρωτα κοιτώ
Απλώνομαι
Βυθίζομαι μέσα του.
Ενώνομαι μέχρι που ξεχνώ.
Ξεχνώ ποιός είμαι εγώ.
Τον Έρωτα κοιτώ
Μέχρι που Έρωτας έγινα εγώ.

Γράφει η Ζωή Φωτάκη.

healingeffect

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια